.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصويب طرح جدايي سازمان ميراث فرهنگي از رياست جمهوري

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب طرح انتزاع سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از ریاست جمهوری و الحاق آن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه‌ امروز این کمیسیون خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری که با مهر گفتگو می کرد با بیان اینکه بر اساس مصوبه امروز کمیسیون صنایع، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با تمام امکانات و نیروها از ریاست جمهوری جدا و به وزارت ارشاد ملحق می‌شود بیان داشت: طبق تبصره این مصوبه،همچنین قسمت صنایع دستی از سازمان میراث فرهنگی منتزع و با همه امکانات و نیروها به وزارت صنایع و معادن ملحق می‌شود.

نماینده مردم ساری درخانه ملت یاد آورشد: تحلیل نمایندگان عضو کمیسیون صنایع این بود که با توجه به شرایط کنونی، نقطه نظرات قانون برنامه و انتظاراتی که از سازمان میراث فرهنگی وجود داشته، برآورده نمی‌شود و اگر قرار است در سال 1404 در منطقه، رتبه یکم جذب گردشگر را با جذب 20 میلیون گردشگر داشته باشیم، با ساختار کنونی و روند فعلی این انتظار محقق نخواهد شد.

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم در خاتمه خاطرنشان کرد: این طرح بعد از نظر کمیسیون باید در صحن علنی مطرح شود و علاوه بر این کمیسیون فرهنگی نیز باید نظر خود را در رابطه با این طرح اعلام کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.